Forfatter: parkalleen

  • Borgermøde om Lersø Parkallé Plads

    Mandag den 15. marts er der borgermøde om tre kommende byrumsprojekter, som er vedtaget i forbindelse med kvarterets byrum- og trafikplan. Det drejer sig om nye pladser ved Aldersrogade, Valhalsgade og Lersø Park Allé.


    Borgermødet foregår i Valhalsgade 4, kl. 18.30 – 21.30. På mødet vil der være orientering om de tre konkrete projekter. Herefter vil der være dialog i grupper ønsker og muligheder.

    Tilmelding til mødet skal ske på mail: haraldsgadekvarteret@tmf.kk.dk eller på tlf. 2615 3500. Mødet er arrangeret af Teknik- og Miljøforvaltningen i samarbejde med områdeløftet.

    Projektet forventes færdigt senest efteråret 2011.

    Se video’en her

    Invitation til mødet her

  • Ordinær Generalforsamling (25 Jan. 2010)

    Så er datoen for næste ordinære generalforsamling vedtaget. Sæt et kryds i kalenderen allerede nu. Nærmere info omkring tid og sted følger.

  • Ekstraordinær generalforsamling afholdt

    Projektet for fugtsikring af kælderen blev vedtaget og der blev valgt et nyt bestyrelsesmedlem (Ask) og to nye suppleanter (Anne & Julie).

    Bestyrelsen fik bemyndigelse til at omlægge foreningens lån såfremt det ville være gunstigt.

    Der var dog kun ca. 9 der mødte op ud over bestyrelsen! Det kan vi gøre meget bedre!!!!
    Vi var nødsaget til at stemme dørklokker for at få de nødvendige fuldmagter.

  • Nyhedsbrevet gør comeback!

    I starten af november kommer det første nyhedsbrev med nyt og farverigt layout. Hold øje med opslag i opgangene.

  • Renovering af Legeplads

    Legepladsen var blevet godt og grundigt slidt og er nu blevet sat fint istand igen så den er sikker og klar til leg!!!

  • Ekstraordinær generalforsamling

    Mandag d. 28. september kl 18 afholdes der ekstraordinær generalforsamling. Primære punkt på dagsordenen er vedtagelse af projektet ‘Fugtsikring af kælder’.

    Generalforsamlingen afholdes som sidst på produktionsskolen Metropol, Sigurdsgade 26, 2200 København N. Der vil være skiltet fra hovedindgangen.

  • Tak for en vellykket sommerfest i gården

    Jeg vil gerne på bestyrelsens vegne sige tak til festudvalget, Mette, Marlene, Christoffer og Ludmilla for en rigtig flot fest! Og tak til Henrik som hjalp med før og under festen. Også tak til Marlenes kammerat som hjalp til med udskænkningen. Og tak til bandet. Og tak til alle de fremmødte beboere, som deltog i festen og var med til at skabe festen.

    Hyggelige naboer, grill, ballondans, appelsindans, live musik og mere dans og fadøl. Hvad mere kunne man ønske sig?

    Der er hermed startet en tradition, som, jeg håber, vil forsætte mange år endnu. Til dem som ikke kunne komme, kan I glæde jer til næste år!

    Foreningsmanden,

    Gry

  • Sommerfesten 2009

    Lørdag d. 29. kl. 16.30 starter årets sommerfest. Der er omdelt invitationer fra festudvalget, og der er langt op til en festlig aften med grill og musik, samt aktiviteter for børn og voksne.

    Så husk tilmelding til sommerfesten senest 14. august

Dette websted benytter cookies. Ved at fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies.